Welcome to our humble home..!

image

Behind the scenes...

image

Kitchen in the making.

image

Ikke mye plass til overs..

Så her bor altså vi.. Adrian har vært og er veldig flink med oppskruing av kjøkkenskrogene de siste dagene, men med fulltidsjobb tar det litt ekstra tid.

MEN nå har vi snart et lite bad!! Rørleggeren har endelig klart å gjøre seg (nesten) ferdig, så nå har vi til og med fått fliser på gulvet! Nå er veggplatene neste!

image

Rør og ledninger... ikke så ryddig underveis..

image

Dusjhjørnet er ferdig flislagt!

image

Det går fremover!

image

image

Wohoo!!!

Akkurat nå kan jeg ikke beskrive hvor glad jeg er!! Nå kan jeg dusje hjemme f.o.m neste uke jo!

-Meanwhile….har jeg tatt meg ferie hele neste uke, for å male husveggen  ute. Det er meldt godvær hele neste uke, så må bare utnytte det!
Var og hentet fargeprøve idag, men dette ble aaalt for lyst, så vi skal hente ny prøve i morgen på det vi tror blir den endelige fargen.

image

Den skal være grå.. "Grafit 009"

image

Grafit 009 vs Synth 541. Denne tror jeg kan bli bra! Hva synes du?

💜Ann Lilla💜

Legg igjen en kommentar